Asiakaskeskeisyys ja taitava asiakkaan kohtaaminen ovat entistäkin tärkeämpiä digitalisoituvissa toimintaympäristöissä.

Myyntityön ja asiakaskokemuksen kehittäminen

Kun tuotteet, palvelut ja ratkaisut ovat lähellä toisiaan kilpailuetu tulee asiakaskohtaamisista, mikä haastaa myyjän, myyntityön ja asiakaspalvelun. Asiakaskokemus on yrityksen keskeinen kilpailutekijä ja jokainen kohtaaminen yrityksen työntekijän kanssa rakentaa mielikuvaa yrityksestä. Aikaa on vähän ja odotukset ovat korkealla kun saamme mahdollisuuden vaikuttaa asiakkaaseen.

Asiakaskohtaamisessa ovat aina läsnä asiakkaan erilaiset tarpeet, odotukset ja motiivit. Näiden tunnistaminen ja hyvät vuorovaikutustaidot avaa mahdollisuuden oikeanlaiseen vaikuttamiseen. Asiakaskohtaamisen taitoja voi ja kannattaa kehittää. Asiakaskohtaamiset ovat entistä lyhyempiä ja asiakkaat ovat tietoisempia eri vaihtoehdoista ja ratkaisuista. Pystyvätkö yrityksenne myyjät ja asiakaspalvelu käyttämään lyhyet kohtaamiset hyväksi parhaalla mahdollisella tavalla?

Varaa aika ilmaiseen tilannekartoitukseen.

Yksilöllistä, luottamuksellista ja ammattitaitoista yhteistyötä.

Hyvä asiakaspalvelu

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Asiakaskeskeisyys

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Asiakaspalvelukokemus

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Asiakkaan kohtaaminen

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Hyvä asiakaspalvelukokemus

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Asiakaspalvelun kehittäminen

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT

Laadukas asiakaspalvelu

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEN PALVELUT