Asiakaskeskeisyys ja taitava asiakkaan kohtaaminen ovat entistäkin tärkeämpiä digitalisoituvissa toimintaympäristöissä.
Myyntityön ja asiakaskokemuksen kehittäminen
Kun tuotteet, palvelut ja ratkaisut ovat lähellä toisiaan kilpailuetu tulee asiakaskohtaamisista, mikä haastaa myyjän, myyntityön ja asiakaspalvelun. Asiakaskokemus on yrityksen keskeinen kilpailutekijä ja jokainen kohtaaminen yrityksen työntekijän kanssa rakentaa mielikuvaa yrityksestä. Aikaa on vähän ja odotukset ovat korkealla kun saamme mahdollisuuden vaikuttaa asiakkaaseen.
Asiakaskohtaamisessa ovat aina läsnä asiakkaan erilaiset tarpeet, odotukset ja motiivit. Näiden tunnistaminen ja hyvät vuorovaikutustaidot avaa mahdollisuuden oikeanlaiseen vaikuttamiseen. Asiakaskohtaamisen taitoja voi ja kannattaa kehittää. Asiakaskohtaamiset ovat entistä lyhyempiä ja asiakkaat ovat tietoisempia eri vaihtoehdoista ja ratkaisuista. Pystyvätkö yrityksenne myyjät ja asiakaspalvelu käyttämään lyhyet kohtaamiset hyväksi parhaalla mahdollisella tavalla?
Hyvä asiakaspalvelu
Asiakaskeskeisyys
Asiakaspalvelukokemus
Asiakkaan kohtaaminen
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Hyvä asiakaspalvelukokemus
Asiakaspalvelun kehittäminen
Laadukas asiakaspalvelu