Hyvä vuorovaikutus yrityksessä korreloi työhyvinvointia ja yrityksen menestymistä. Huonot vuorovaikutustaidot käyvät yritykselle kalliiksi.
Vuorovaikutustaidot
Hyvät vuorovaikutustaidot ovat liian usein se puuttuva kriittinen palanen. Tässä digiajassa vuorovaikutustaidot eli kohtaamistaidot korostuvat entisestään ja ovat hyvin tyypillisesti kehittämistä vaativa henkilökohtainen osaamisalue. Kun ymmärrämme ja arvostamme ihmisten erilaisia tapoja toimia, tarkastella asioita ja omaksua tietoa, rakennamme keskinäistä luottamusta ja onnistumme paremmin tavoitteiden saavuttamisessa.
Vuorovaikutustaidot kehittyvät tehokkaasti lisäämällä ymmärrystä sekä itsestä, että muista sekä kehittämällä kohtaamiskykyä ja kykyä rakentaa luottamusta. Kohtaamiskyky on ihmisen taito mukauttaa omaa käyttäytymistä ja toimintaa erilaisten tilanteiden ja ihmisten mukaan.
Paras esiin ihmisistä ja onnistuneita kohtaamisia ovat tyypillisiä kehittämishankkeidemme otsikoita. Vuorovaikutustaitojen kehittämisellä olemme saaneet useissa asiakasyrityksissä merkittävää ja mitattavissa olevaa kehitystä aikaiseksi. Osaatko kohdata parhaalla mahdollisella tavalla ihmisiä kun sinulla on siihen mahdollisuus? Oletko aidosti läsnä? Tiedostatko omat vahvuutesi ja kehitysalueesi erilaisissa vuorovaikutustilanteissa? Miten hyvin tunnistat, ymmärrät ja osaat kohdata ihmisten erilaisuutta?
Vuorovaikutustaidot
Hyvä vuorovaikutus
Viestintä ja vuorovaikutus
Esimiehen vuorovaikutustaidot
Vuorovaikutus asiakaspalvelussa
Mitä on hyvä vuorovaikutus?